Tuesday, December 7, 2010

aku dan facebook

Hari2 24 jam menghadap facebook...sbab ape aku x miss mse nk check facebook?? sungguh penuh dengan tande tanye..by the ways my friends never forget me too..diorang selalu je open chat window time aku online..time syok dengar lagu sambil check notifications kat facebook...ade je orang yg open chat window..arrgghh!! kot ye pon nk chat..jgan la all the time!! haha

klau korang nk tau..bole d'katekan setiap hari dan setiap mase aku menghadap facebook!! x dapat nk d'elekkan!! arrghh!! so stupid!! klau malas nak online pon..dekat depan komputer jugak..lyan mmorpg..

tapi facebook dapat hubungkan aku ngan bff aku!! time cuti sekolah..mesti la dah lame x jumpe kawan2 kan..korang pon mesti la nk jugak kongsi mase korang ngan kawan2..mase sekolah bole main pukul ngan gelak same2 tapi klau chat..gelak sorang2 je..tapi kite masih dpat rasekan yg kite punyer prsahabatan tu kekal..

orang yg cipte facebook ni pon tujuan die sebenarnyer sbab nk berhubung ngan kwan2..aku x tau la nk lebihkan facebook ni dkat mne..nk cakap terlalu baik...x bole jgak..nk cakap terlalu x baik..ade yg baiknyer jgak..

aku dah decide..yg aku buat facebook ni cume untuk berhubung ngan kawan je..haha 


P.S :klau dh x tau nk buat ape..online la facebook..haha

No comments:

Post a Comment