Wednesday, December 8, 2010

EPL (english primier league) vs liga super malaysia

korang mesti tau EPL kan? team EPL aku msti la Man U..tapi orang rmai suke chelsea!! grr!! skang ni aku sorak kuat2 sbab chelsea dh trun no 3!! hooraaayy!!! tapi arsenal plak yg aku bengkek!! aaarrghh!! tapi kelab yg paling aku minat inter milan..sbab dri dlu aku minat kelab ni..tapi bukan EPL la..haha!!

nape mse awal taon 2010 rmai minat chelsea?? terer sangat ke? pelik btol..tapi ape2 pon..harap2 Man U buat yg trbaik..klau nk d'ikutkan...team2 bwahan pon dh ade semangat!! cam tottenham..dlu belas2 skang ni dh no 5

tapi pelik?? nape liga super malaysia mse ade prlawanan piala je kite tonton?? sbab sebok ngan EPL ke?? plek nye..time prlawanan piala je kat stadium rmai orang..time liga sket je..aaarrghh!! klau bab EPL,kat kdai mamak pon lyan!! ape kes??!!

baru2 ni ade team baru msok EPL ..nme die West Brom Albion..hari tu aku tengok table no 16!! skang ni dh no 9!! what the hell??!!! camne bole jadi camni?? yeah d'prcayai yg dlam team tu ade sorang midfielder trbaik yg bername Graham Dorrans..klau tngok video die gol ngan assist die memang lebat la!!  aku ade tanyer kwan aku ni time awal taon 2010

aku: weh, ko amik kelab mne EPL ?

kawan: mesti la chelsea!! haha!! ko amik kelab ape??

aku:Man U!! 

kawan:Man U bole cmpak lombong la!!

what the hell??!! skang ni aku tnyer diorang tentang EPL time dh nk msok 2011..

aku:hey kawan!! ape cer ngan chelsea?? no 3?? haha!!

kawan: aku ingat nk tukar team la..nk amik arsenal..

aku:ek eleh!! dh tkut la tu!!

tngok!! bile team chelsean tu no 3, diorang gi amik arsenal yg dpat no 1 tu!! sial!! memang bodo diorang ni!! klau liga super malaysia aku sokong johor ngan selangor..biler aku tnyer je psal liga super kat kwan2 aku,diorang kate ape barang lyan liga super!!??! aaarrgghh!!

jadi aku rase kmenangan brpihak pade EPL...

P.S: ManU must win la brader!!


No comments:

Post a Comment