Wednesday, December 8, 2010

RadioActive


ehem2 ..asalamualaikum dan slam sejahtera..ni adalah berite pling pnting yg korang akan alami..ekonomi smakin mningkat...pembangunan smakin pesat..tapi korang ade dengar x pasal radioaktif?? alat letupan yg paling bahaye (super massive exploder).Aku ade dngar citer yg mad labatorers yg sial sedang merancang untuk letak bahan uji kaji die kat salah 1 binatang tapi berite ni masih x jelas..

di selatan thailand ,dengar citer ade beruk yg berkuase radioaktif!! lol...beruk tu kalau pegang ape2 je..bende tu akan meletup..nice..tapi tajuk utame hari ni adalah RADIOACTIVE..

nape ramai ahli saintis giler suke pakai bende ni?? sebab best ke?? bukan kah bende tu merbahaye?? aaarrghh!! mereka tidak kesah sangat..aku rase orang skang ni dh x amik kesah pasal radioaktif ni..kite x akan prasan..bende ni ade kat mane2 je..silap2 3-4 saat je rumah kite bole hilang..giler siot..

aku ade bace satu berite luar negare ni..sorang tester yg giler ni gi try sumbat radioaktif kat ayam die pastu umah die meletup camtu je..ayam die yg ade radioaktif tu hilang entah mane..

aku harap2 ayam ngan beruk yg ber radioaktif tu mati cepat la..die bole bawak kesan buruk sial..aku rase klau pihak zoo dpat tangkap beruk tu pastu kurung die kat dalam sangkar..1 zoo tu bole meletup..


P.S: takut x radioaktif?

2 comments:

  1. Kalo ko masuk kelas Sains time form4 ngn form5, ko belajar ar sal benda nie dgn efek dia.

    ReplyDelete
  2. benda ni bole jahanam kan kite kan? hehehe

    ReplyDelete